Plugins
Web Console

Web Console

De VoipCenter WebConsole is een browser-applicatie met geïntegreerde webphone, presence, click-to-dial, gesprek notitties,...

Gebruik functies van uw cloud telefooncentrale in uw browser.

Firefox/Chrome browser extension

Firefox/Chrome browser extension

De VoipCenter browser extension is beschikbaar voor Chrome en Firefox.

Integreer functies van uw cloud telefooncentrale in uw browser.

CTI applicatie

CTI applicatie

De VoipCenter CTI applicatie is beschikbaar voor Windows, Mac en Linux (Gnome desktop).

Deze bestaat uit de onderdelen : mailclient integratie, click-to-dial en incoming call notififcatie.

Click-to-dial applicatie

Click-to-dial applicatie

De click-to-dial applicatie is onderdeel van de VoipCenter CTI applicatie.

Bel een contact vanuit je mailclient via click-to-dial.

Beschikbaar voor MS Outlook, Apple Contacts en Thunderbird.

Gecentraliseerd telefoonboek

Gecentraliseerd telefoonboek

Verzamel contacten in een gecentraliseerd telefoonboek dat door alle VoIP-telefoontoestellen kan geraadpleegd worden.

Slack

Slack

Slack is een team communicatie platform.

Integreer uw VoipCenter telefonie in uw Slack team omgeving.

Ontvang gespreksinfo, maak gesprekken via click-to-dial en veel meer.

Dropbox

Dropbox

Plaats Voicemailbestanden en gespreksopnames (via Call Recording) in uw dropbox-omgeving. Zo heeft u deze overal ter beschikking.

Box

Box

Plaats Voicemailbestanden en gespreksopnames (via Call Recording) in uw Box-omgeving. Zo heeft u deze overal ter beschikking.

pCloud

pCloud

Plaats Voicemailbestanden en gespreksopnames (via Call Recording) in uw pCloud-omgeving. Zo heeft u deze overal ter beschikking.

Zendesk

Zendesk

De integratie tussen VoipCenter en Zendesk (cloud ticket system) biedt volgende mogelijkheden: 

  • Bepaal wanneer een ticket moet worden aangemaakt (begin/einde gesprek)
  • Bepaal of het opgenomen gesprek (call recording) moet worden gehecht aan het ticket
  • Bepaal of het voicemailbericht moet gehecht worden aan het ticket
Freshdesk

Freshdesk

De integratie tussen VoipCenter en Freshdesk (cloud ticket system) biedt volgende mogelijkheden: 

  • Bepaal wanneer een ticket moet worden aangemaakt (begin/einde gesprek)
  • Bepaal of het opgenomen gesprek (call recording) moet worden gehecht aan het ticket
  • Bepaal of het voicemailbericht moet gehecht worden aan het ticket

 

Pop-up Notify Applicatie

Pop-up Notify Applicatie

Laat een pop-up verschijnen bij een inkomende oproep op een bepaald oproepnummer of telefoontoestel. Getoonde gegevens zijn: oproepnummer, CallerID beller, input IVR-keuzemenu (tekst@display), naam contact (telefoonboek).

TeamLeader CRM

TeamLeader CRM

De VoipCenter-Teamleader plugin maakt het mogelijk om uw telefonie te integreren in uw cloud CRM softwarepakket.

Sigura CRM

Sigura CRM

Mogelijkheden van de integratie met uw CRM-software pakket:

  • timetracking van gevoerde gesprekken met klanten
  • klantenfiche raadplegen bij inkomende oproep
  • klant/relatie opbellen via click-to-dial
  • call-back (via click-to-dial) bij een gemiste oproep
Click-to-dial

Click-to-dial

Initiëer een oproep vanop uw computer scherm.

XMPP integratie

XMPP integratie

Indien u gebruik maakt in het bedrijf van een XMPP-server voor chat-communicatie en file transfer, dan kan u op heden uw VoipCenter Cloud PBX als xmpp-client connecteren op uw XMPP-server.

Kalender Integratie

Kalender Integratie

De VoipCenter software kan uw kalender applicatie raadplegen en uw status (vrij/bezet) uitlezen wanneer u een afspraak in uw kalender heeft geplaatst.

openCnam

openCnam

Opzoeking van het CallerID naam op basis van het telefoonnummer van de beller.

Notify@MAIL

Notify@MAIL

Word via mail op de hoogte gebracht van een gebeurtenis op de telefooncentrale. Dit kan een melding zijn van een gemiste oproep, maar eveneens een melding van een wijziging aan instellingen op de telefooncentrale. Bijvoorbeeld een gewijzigde route via een function indicator.

 

 

Notify@SMS - SMS-tools.be

Notify@SMS - SMS-tools.be

Word via SMS op de hoogte gebracht van een gebeurtenis op de PBX. Dit kan zowel een wijziging zijn in de instellingen alsook een oproep dat werd gemist.

Hiervoor dient u een sms-account te nemen via onze partner sms-tools.be

Twitter - integratie (plugin)

Twitter - integratie (plugin)

Via deze plugin kan u een notificatie (private tweet) ontvangen met informatie over de inkomende oproep (DID waarop oproep binnnekomt + CallerID beller).

Skype connect

Skype connect

Maak connectie met uw Skype Connect Account. Ontvang gesprekken vanop uw Skype account en behandel via uw Cloud PBX.

Phone Provisioning

Phone Provisioning

Laat uw VoIP-telefoontoestel zijn configuratie downloaden vanaf een centrale provisioning server.