
Web Console
De VoipCenter WebConsole is een browser-applicatie met geïntegreerde webphone, presence, click-to-dial, gesprek notitties,...
Gebruik functies van uw cloud telefooncentrale in uw browser.

Firefox/Chrome browser extension
De VoipCenter browser extension is beschikbaar voor Chrome en Firefox.
Integreer functies van uw cloud telefooncentrale in uw browser.

CTI applicatie
De VoipCenter CTI applicatie is beschikbaar voor Windows, Mac en Linux (Gnome desktop).
Deze bestaat uit de onderdelen : mailclient integratie, click-to-dial en incoming call notififcatie.

Click-to-dial applicatie
De click-to-dial applicatie is onderdeel van de VoipCenter CTI applicatie.
Bel een contact vanuit je mailclient via click-to-dial.
Beschikbaar voor MS Outlook, Apple Contacts en Thunderbird.

Gecentraliseerd telefoonboek
Verzamel contacten in een gecentraliseerd telefoonboek dat door alle VoIP-telefoontoestellen kan geraadpleegd worden.

Dropbox
Plaats Voicemailbestanden en gespreksopnames (via Call Recording) in uw dropbox-omgeving. Zo heeft u deze overal ter beschikking.

Box
Plaats Voicemailbestanden en gespreksopnames (via Call Recording) in uw Box-omgeving. Zo heeft u deze overal ter beschikking.

pCloud
Plaats Voicemailbestanden en gespreksopnames (via Call Recording) in uw pCloud-omgeving. Zo heeft u deze overal ter beschikking.

Zendesk
De integratie tussen VoipCenter en Zendesk (cloud ticket system) biedt volgende mogelijkheden:
- Bepaal wanneer een ticket moet worden aangemaakt (begin/einde gesprek)
- Bepaal of het opgenomen gesprek (call recording) moet worden gehecht aan het ticket
- Bepaal of het voicemailbericht moet gehecht worden aan het ticket

Freshdesk
De integratie tussen VoipCenter en Freshdesk (cloud ticket system) biedt volgende mogelijkheden:
- Bepaal wanneer een ticket moet worden aangemaakt (begin/einde gesprek)
- Bepaal of het opgenomen gesprek (call recording) moet worden gehecht aan het ticket
- Bepaal of het voicemailbericht moet gehecht worden aan het ticket

Pop-up Notify Applicatie
Laat een pop-up verschijnen bij een inkomende oproep op een bepaald oproepnummer of telefoontoestel. Getoonde gegevens zijn: oproepnummer, CallerID beller, input IVR-keuzemenu (tekst@display), naam contact (telefoonboek).

TeamLeader CRM
De VoipCenter-Teamleader plugin maakt het mogelijk om uw telefonie te integreren in uw cloud CRM softwarepakket.

Sigura CRM
Mogelijkheden van de integratie met uw CRM-software pakket:
- timetracking van gevoerde gesprekken met klanten
- klantenfiche raadplegen bij inkomende oproep
- klant/relatie opbellen via click-to-dial
- call-back (via click-to-dial) bij een gemiste oproep

XMPP integratie
Indien u gebruik maakt in het bedrijf van een XMPP-server voor chat-communicatie en file transfer, dan kan u op heden uw VoipCenter Cloud PBX als xmpp-client connecteren op uw XMPP-server.

Kalender Integratie
De VoipCenter software kan uw kalender applicatie raadplegen en uw status (vrij/bezet) uitlezen wanneer u een afspraak in uw kalender heeft geplaatst.

Notify@MAIL
Word via mail op de hoogte gebracht van een gebeurtenis op de telefooncentrale. Dit kan een melding zijn van een gemiste oproep, maar eveneens een melding van een wijziging aan instellingen op de telefooncentrale. Bijvoorbeeld een gewijzigde route via een function indicator.

Notify@SMS - SMS-tools.be
Word via SMS op de hoogte gebracht van een gebeurtenis op de PBX. Dit kan zowel een wijziging zijn in de instellingen alsook een oproep dat werd gemist.
Hiervoor dient u een sms-account te nemen via onze partner sms-tools.be

Twitter - integratie (plugin)
Via deze plugin kan u een notificatie (private tweet) ontvangen met informatie over de inkomende oproep (DID waarop oproep binnnekomt + CallerID beller).

Skype connect
Maak connectie met uw Skype Connect Account. Ontvang gesprekken vanop uw Skype account en behandel via uw Cloud PBX.

Phone Provisioning
Laat uw VoIP-telefoontoestel zijn configuratie downloaden vanaf een centrale provisioning server.