Formules

Ontdek onze formules

VoipCenter creëerde verschillende formules zodat u de beste formule kunt kiezen die bij uw bedrijf past. De beschikbare formules zijn: Basic, Professional en Elite. Deze standaard formules bevatten reeds een groot aantal functionaliteiten en kunnen verder gemakkelijk uitgebreid worden met de extra modules die uw bedrijf nodig heeft.

Betaalt u liever per aangesloten VoIP-telefoontoestel (per gebruiker dus) dan kan u kiezen voor de Power USER formule.

Free €0,0Basic PBX €7,90Professional PBX €27,90
Meest gekozen
Elite PBX €47,90Power USER €7,50
Gratis cloud PBX met basis functies. Beperkt tot 1 telefoonnummer en 1 telefoontoestel. Cloud PBX die alle basis functies omvat die je verwacht van een telefooncentrale: doorschakelen, overnemen, belplannen, tijdfilters,... Cloud PBX met geavanceerde modules voor professionele bedrijven: IVR-keuzemenu, Call Queues, Authenticatie,... Cloud PBX met alle modules en plugins beschikbaar. Voor grote bedrijven met geavanceerde noden. Cloud PBX met alle modules en plugins beschikbaar. Voor kleine bedrijven met geavanceerde noden.
Bestellen Bestellen Bestellen Bestellen Bestellen

Ontdek meer

 FreeBasic PBXProfessional PBXElite PBXPower USER
 € 0,00€ 7,90€ 27,90€ 47,90€ 7,50
aantal DID 1 onbeperkt onbeperkt onbeperkt onbeperkt
aantal SIP-trunks 1 onbeperkt onbeperkt onbeperkt onbeperkt
aantal SIP-accounts inbegrepen
(voor telefoontoestellen)
1 5 15 25 1
extra SIP-accounts
(voor telefoontoestellen)1
N/A € 0,50 € 0,50 € 0,50 N/A
aantal SIP-kanalen inbegrepen
(simultane oproepen)
1 2 5 10 1
extra SIP-kanalen
(simultane oproepen)
N/A € 2,00 € 2,00 € 2,00 N/A
H.264 video licentie N/A N/A € 1,00 € 1,00 ja

Modules

Voicemail-to-email Voicemail-to-email Laat uw voicemailberichten als geluidsbestand naar uw mailadres sturen. Snel en eenvoudig! 1 ja ja ja ja
Eigen voice prompt en wachtmuziek Eigen voice prompt en wachtmuziek Personaliseer uw telefooncentrale door eigen gemaakte voiceprompts (bijvoorbeeld een boodschap aan de beller tijdens een sluitingsdag) en zelf samengestelde wachtmuziek toe te voegen aan uw telefooncentrale. ja ja ja ja ja
Basic tijdfilters (kantooruren, vakantie, feestdagen) Basic tijdfilters Bepaal kantooruren, feestdagen en vakantieperiodes. Inkomende oproepen kunnen anders behandeld worden naargelang de tijdsfilter die actief is. Zo kunt u bijvoorbeeld een voiceprompt laten afspelen tijdens een feestdag en al dan niet een voicemailbericht laten inspreken. ja ja ja ja ja
Belplannen (call routing) Call Routing Bepaal zelf wat met een inkomende oproep moet gebeuren. Wilt u de beller verwelkomen met een voiceprompt (bijvoorbeeld een 'welkomstboodschap') of wilt u liever werken met een virtuele telefoniste (IVR) of call queues? Meerdere stappen zijn mogelijk, indien een oproep via de eerste stap niet wordt beantwoord, gaat de telefooncentrale zelf over naar de tweede stap. Deze routes zijn zelf te beheren via een gebruiksvriendelijke web-interface zodat u deze ten alle tijde kunt aanpassen naar uw wensen. ja ja ja ja ja

MWI & BLF MWI & BLF Message Waiting Indicator
Monitor 1 of meerdere voicemailboxen via een knop op uw VoIP-telefoontoestel. Van zodra u een voicemailbericht heeft, brandt deze knop of krijgt u een melding op het display van uw telefoontoestel. Afhankelijk van het type telefoontoestel kunt u eveneens het bericht beluisteren via een druk op de knop.

Busy Lamp Fields

Monitor de status van uw collega's via lampjes op uw telefoontoestel. Deze knoppen kunnen verschillende kleuren aannemen (groen = vrij, rood = bezet, rood pinken = rinkelen). U kunt de oproep gemakkelijk overnemen via een druk op de knop. Wanneer de knop groen is, dient deze tevens als speeddial naar uw collega.

ja ja ja ja ja
Distinctive Ringtone Distinctive Ringtone Maak een auditief onderscheid tussen externe of interne inkomende oproepen, of bepaal per oproepnummer een aparte ringtone.   ja ja ja ja
Function Indicator Function Indicator Wijst op de knoppen van uw VoIP-telefoontoestel dat u kunt instellen om te switchen tussen instellingen op uw telefooncentrale. Zo kunt u bijvoorbeeld switchen tussen de routes 'naar vast toestel' en 'naar gsm' telkens wanneer u op de baan gaat of terugkomt. De knop toont via Rood/groen welke route actief is.    ja ja ja ja
Secure CallingSecure Calling Versleutel de signalisatie en audio van gesprekken. Met Secure SIP kan men niet achterhalen naar welk telefoonnummer gebeld wordt en met Secure RTP kan men ook niet achterhalen wat gezegd werd tijdens de oproep.   ja ja ja ja
Verkorte nummers Verkorte nummers Maak verkorte nummers aan voor externe nummers dat u vaak gebruikt. Op deze manier hoeft u niet steeds het integrale telefoonnummer in te tikken. Verkorte nummers worden ook gebruikt om externe nummers aan een mixed belgroep toe te voegen.   ja ja ja ja
Mixed belgroepen Mixed belgroepen Mixed belgroepen of gemengde belgroepen bestaan uit zowel interne als externe nummers. Een oproep kan in één beweging naar de volledige belgroep gestuurd worden zodat alle telefoontoestellen samen rinkelen. In een mixed belgroep kunnen dus ook gsm-nummers opgenomen worden voor personen die zich vaak op de baan begeven.   ja ja ja ja
Prefix Configuration Prefix Configuration U kunt een prefix aanmaken (dit is een korte code dat verwijst naar één van uw oproepnummers) waarmee u de telefooncentrale kunt dwingen om bijvoorbeeld uit te bellen met een bepaald oproepnummer of om alle oproepen op een bepaald nummer onmiddellijk door te sturen naar een extern nummer.   ja ja ja ja
Text @ Display Text & Display Bepaal welke extra informatie op het scherm van uw telefoontoestel verschijnt. Bijvoorbeeld de code zoals ingetikt door de beller in het IVR menu, ideaal wanneer u vraagt naar taalkeuze of klantennummer laat intikken.   ja ja ja ja
Least Cost Routing (LCR) Least Cost Routing LCR is de techniek om uitgaande gesprekken te laten verlopen via een SIP-provider die hiervoor de minste gesprekskost zal aanrekenen. U kan in deze module zelf bepalen via welke SIP-provider een uitgaande oproep moet gaan op basis van de bestemming.   ja ja ja ja
Interactive Voice Response Interactive Voice Response (IVR-keuzemenu) Deze virtuele telefoniste zorgt ervoor dat uw bellers meteen met de juiste dienst worden verbonden. Druk 1 voor..., druk 2 voor..., druk 3 voor... kent iedereen. Maar het is ook mogelijk om bestaande klanten hun klantennummer te laten intikken of een meercijferige code te laten intikken om doorverbonden te worden met een vaste werknemer.     ja ja ja
Call Parking Call Parking Parkeer een oproep gedurende een korte tijd. Ligt een dossier in een andere bureau? Geen probleem, parkeer de oproep, ga naar de andere locatie en neem daar het gesprek terug op.     ja ja ja
Advanced Tijdfilters Advanced Tijdfilters Bepaal kantooruren, feestdagen en vakantieperiodes. Inkomende oproepen kunnen anders behandeld worden naargelang de tijdsfilter die actief is. Zo kunt u bijvoorbeeld een voiceprompt laten afspelen tijdens een feestdag en al dan niet een voicemailbericht laten inspreken.     ja ja ja
Function Indicator Advanced Function Indicator Advanced Bij Advanced Function Indicators is het mogelijk om meerdere instellingen te wijzigen, zoals kantooruren, medewerkers toevoegen/verwijderen aan call queues.     ja ja ja
Follow-Me Follow-Me U kan een Follow-Me account aanmaken waaraan verschillende 'devices' zijn gehecht (VoIP-telefoontoestel, GSM, Softphone, Voicemailbox). Deze 'devices' zijn endpoints waarop u bereikbaar bent. Naargelang de gekozen procedure worden uw verschillende 'devices' gecontacteerd in een poging u te bereiken.     ja ja ja
Aanmelding & Authenticatie Aanmelding & Authenticatie De module Aanmelding en Authenticatie kan op 3 mogelijke manieren worden gebruikt:

Timetracking (log in);

Authenticatie: enkel geauthenticeerde gebruikers (met correcte login en/of paswoord) gaan verder in het belplan;

Gegevens registreren (Vb hotel-software): Het is een vaak voorkomende praktijk dat telefonisch een code wordt doorgegeven door het personeel wanneer een hotelkamer werd opgeruimd (vb drank – minibar).
    ja ja ja
Call Queues Call Queues Plaats inkomende oproepen in een virtuele wachtrij waar ze tevens vergezeld worden van wachtmuziek. Laat één of meerdere medewerkers de oproepen volgens het 'first in-first out'-principe de oproepen behandelen. U krijgt de mogelijkheid om de beller periodiek een boodschap mee te geven zoals hun plaats in de wachtrij.     ja ja ja
Automatic Call Direction (ACD) Automatic Call Direction Via Automated Call Direction of ACD kunt u een inkomende oproep behandelen op basis van het telefoonnummer. Dit betekent dat de telefooncentrale het telefoonnummer herkent en de oproep anders zal behandelen in vergelijking met een normale oproep, bijvoorbeeld meteen doorsturen naar een specifieke medewerker. Bijvoorbeeld: Supportmedewerkers op de baan die een probleem ervaren, willen niet eerst via het onthaal inbellen om bij een tweedelijns medewerker terecht te komen. Zij willen meteen terechtkomen bij de tweedelijns hulp om ondersteuning te krijgen.     ja ja ja
Call Recording Call Recording Neem gesprekken op om later als een geluidsbestand te bewaren en af te spelen. Gesprekken opnemen kan via een toetsencombinatie of bepaal in de pbx van welke medewerkers steeds alle oproepen opgenomen moeten worden.       ja ja
Call Conferencing Call Conferecing Voer een conferentiegesprek met 2 of meerdere personen.       ja ja
DISA & Callback DISA & Callback Direct Inward System Access
Bel in op uw online telefooncentrale vanaf een extern nummer en krijg een kiestoon te horen. U kunt ieder extern of intern oproepnummer intikken en uitbellen met het oproepnummer van uw bedrijf.

Callback heeft een gelijkaardige functie als DISA, maar hier wordt u teruggebeld vanaf uw telefooncentrale en krijgt u een kiestoon te horen.
      ja ja
Hot Desking Hot Desking De module Hot Desking stelt u in staat om een telefoontoestel met meerdere medewerkers te delen, maar toch werkt elke medewerker met zijn eigen instellingen. Ideaal voor bedrijven waar medewerkers vaak wisselen van locatie. Hot Desking maakt gebruik van Phone Provisioning om de instellingen op het telefoontoestel in te laden.       ja ja
Call Intrusion Call Intrusion Via Call Intrusion kunt u met uw VoIP-telefoontoestel meeluisteren met een gesprek dat een andere medewerker voert op zijn VoIP-telefoontoestel. Bovendien kunt u via de Fluistermodus iets zeggen tegen uw medewerker zonder dat de beller het hoort. Call Intrusion wordt vaak gebruikt in Call Centers en is ideaal voor trainingsituaties.       ja ja

Plugins

Gecentraliseerd telefoonboek (LDAP) Gecentraliseerd telefoonboek Houd een gecentraliseerd dagboek bij dat alle VoIP-telefoontoestellen op de telefooncentralle kunnen raadplegen.   + € 1,00 + € 1,00 ja ja
Notify @ mail Notify @ mail Word via mail op de hoogte gebracht van een gebeurtenis op de telefooncentrale. Dit kan een melding zijn van een gemiste oproep, maar eveneens een melding van een wijziging aan instellingen op de telefooncentrale. Bijvoorbeeld een gewijzigde route via een function indicator.   ja ja ja ja
Notify @ sms Notify @ sms Word via SMS op de hoogte gebracht van een gebeurtenis op de PBX. Dit kan zowel een wijziging zijn in de instellingen alsook een oproep dat werd gemist. Hiervoor dient u een sms-account te nemen via onze partner sms-tools.be.   ja ja ja ja
Notify @ Twitter Notify @ Twitter Via deze plugin kan u een notificatie (private tweet) ontvangen met informatie over de inkomende oproep (DID waarop oproep binnnekomt + CallerID beller).   ja ja ja ja
Ken je beller (open CNAM plugin) OpenCNAM Opzoeking van het CallerID naam op basis van het telefoonnummer van de beller.   + € 1,00 + € 1,00 + € 1,00 + € 1,00
Teamleader CRM Teamleader CRM Mogelijkheden van de integratie met uw CRM-software pakket: Timetracking van gevoerde gesprekken met klanten; Klantenfiche raadplegen bij inkomende oproep; Klant/relatie opbellen via click-to-dial; Call-back (via click-to-dial) bij een gemiste oproep.   ja ja ja ja
Sigura CRM Sigura CRM Mogelijkheden van de integratie met uw CRM-software pakket: Timetracking van gevoerde gesprekken met klanten; Klantenfiche raadplegen bij inkomende oproep; Klant/relatie opbellen via click-to-dial; Call-back (via click-to-dial) bij een gemiste oproep.   ja ja ja ja
Kalender plugin Kalender plugin De VoipCenter software kan uw kalender applicatie raadplegen en uw status (vrij/bezet) uitlezen wanneer u een afspraak in uw kalender heeft geplaatst.   ja ja ja ja
XMPP plugin XMPP plugin Indien u gebruik maakt in het bedrijf van een XMPP-server voor chat-communicatie en file transfer, dan kan u op heden uw VoipCenter Cloud PBX als xmpp-client connecteren op uw XMPP-server.   ja ja ja ja
Outlook click2dial Outlook click-to-dial Initiëer een oproep via Click-to-dial vanuit Outlook.   ja ja ja ja
Skype connect Skype connect Maak connectie met uw Skype Connect Account. Ontvang gesprekken vanop uw Skype account en behandel via uw Cloud PBX.   ja ja ja ja
Freshdesk Freshdesk De integratie tussen VoipCenter en Freshdesk (cloud ticket system) biedt volgende mogelijkheden:

Bepaal wanneer een ticket moet worden aangemaakt (begin/einde gesprek);

Bepaal of het opgenomen gesprek (call recording) moet worden gehecht aan het ticket;

Bepaal of het voicemailbericht moet gehecht worden aan het ticket.
  ja ja ja ja
Zendesk Zendesk De integratie tussen VoipCenter en Zendesk (cloud ticket system) biedt volgende mogelijkheden:

Bepaal wanneer een ticket moet worden aangemaakt (begin/einde gesprek);

Bepaal of het opgenomen gesprek (call recording) moet worden gehecht aan het ticket;

Bepaal of het voicemailbericht moet gehecht worden aan het ticket.
  ja ja ja ja
Pop-up Notify Pop-up Notify Laat een pop-up verschijnen bij een inkomende oproep op een bepaald oproepnummer of telefoontoestel. Getoonde gegevens zijn: oproepnummer, CallerID beller, input IVR-keuzemenu (tekst@display), naam contact (telefoonboek).   ja ja ja ja
Slack Slack connecteer uw Slack Team en channel met uw cloud PBX. Ontvang gespreksinfo, gebruik slash commands voor click2dial, set Presence status.   ja ja ja ja
Dropbox Dropbox Plaats voicemail bestanden en call recordings in je Dropbox account.   ja ja ja ja
Phone Provisioning Phone Provisioning Laat uw VoIP-telefoontoestel zijn configuratie downloaden vanaf een centrale provisioning server.   + € 1,00 + € 1,00 ja ja

Varia

Reports & Mail Alerts Reports & Mail Alert Ontvang rapporten en notificaties via mail.   ja ja ja ja
Login Accounts Login Accounts Maak verschillende gebruikers aan. Beheer de toegang tot de verschillende modules en plugins van uw cloud PBX.   ja ja ja ja
Geplande taken Geplande taken Laat op een voorafbepaald tijdstip en voorafbepaalde dagen een bepaalde actie uitvoeren door de cloud PBX.   ja ja ja ja
Analyse Tools Analyse Tools Verschillende tools zijn beschikbaar voor analyse van eventuele connectie-problemen vb pcap trace.   ja ja ja ja
Gesprekken Statistieken Applicatie Gesprekken Statistieken Applicatie Via deze web-applicatie is het mogelijk om uw inkomende en uitgaande gesprekken te analyseren (vb met grafieken).   ja ja ja ja
Mobile App Mobile App Beheer uw cloud PBX via de VoipCenter mobiele app voor Android en iOS.   ja ja ja ja
VoipCenter webphone (webRTC) VoipCenter webphone (webRTC)Door de ondersteuning voor webRTC is het mogelijk om te bellen via uw browser.   ja ja ja ja
API & Webhooks & Websockets API & Webhooks & Websockets Connecteer uw cloud applicatie via de VoipCenter API & webhooks.   ja ja ja ja

Support

Level 1 (telefonisch ma-vr 10u-12u ; 14u-16u) Level 1 Basic ondersteuning.   ja ja ja ja
Level 2 (telefonisch ma-zo 7u-21u) Level 2 Geavanceerde ondersteuning.   + € 99,00 + € 99,00 + € 99,00 + € 99,00
PBX configuratie PBX configuratie Configuratie van de PBX-software door een VoipCenter medewerker.   € 65/u € 65/u € 65/u € 65/u

Setup

Setup Cost (éénmalig) Setup Cost Eénmalige administratieve kost bij de activatie van een cloud PBX. N/A + € 25,00 + € 25,00 + € 25,00 + € 25,00