Voipcenter gebruiken als
Eindgebruiker
Ga aan de slag als gebruiker van de software!
Voordelen
Een bepaalde module of functionaliteit kan steeds op maat ontwikkeld worden.
Beheer zelf uw telefonie-omgeving, of vraag ondersteuning aan ons uitgebreid netwerk van
verdelers
Gebruik modules op maat van uw telefonie-behoeften
Vrijheid in keuze van VoIP-telefoontoestellen, VoIP-operator, ICT-partner,…
In de praktijk
Enkele voorbeelden van hoe professionele modules kunnen gebruikt worden in uw onderneming.
Voicemail
De ingesproken voicemailberichten worden meteen afgeleverd in uw mailbox(en). Met een extra koppeling van Google speech-to-text kan u zelfs lezen wat uw klant heeft ingesproken.
Keuzemenu
Dankzij het keuzemenu worden inkomende oproepen eenvoudig verdeeld over de verschillende afdelingen die tevens verschillende kantooruren kunnen hebben. Zo is er maar 1 oproepnummer nodig die gekend is bij uw cliënteel.
Externe nummers
Na één of meerdere stappen waarbij vaste toestellen worden gebeld, kunnen externe nummers worden opgenomen in het belplan waardoor we de kans verkleinen om een oproep te missen.
Belplannen
Je kan eenvoudig switchen tussen 2 (uitgebreide) belplannen zodat u zowel op het werk als bijvoorbeeld op de baan of bij thuiswerk steeds bereikbaar bent.
Call Parks
Inkomende oproepen kunnen op Call Parks gezet worden waardoor men handmatig kan kiezen welke oproep men wenst aan te nemen. Support van bestaande klanten is soms belangrijker dan andere oproepen.
Tijdfilters
Nood aan een vakantie of ben je een langere periode weg van kantoor? Maak een “verlof” tijdfilter aan en bepaal hoe jij wenst beschikbaar te zijn tijdens deze periode.
Wachtrij
Veel inkomende oproepen ontvangen kan via de virtuele wachtrij waarbij klanten wachtmuziek of een boodschap horen terwijl ze wachten tot een medewerker beschikbaar wordt.
De medewerkers kunnen dynamisch bepaald worden door zich aan/af te melden als “actief om oproepen te ontvangen”.
Kantooruren
Soms heeft u nood aan diepergaande kantooruren dan “bereikbaar” of “niet bereikbaar” van .. tot… Via kantooruren advanced kan u bij wijze van spreken per minuut van de dag bepalen hoe u dan wenst bereikbaar te zijn, van momenten waarbij het secretariaat is bemand, tot momenten dat u op uw gsm bereikbaar wenst te zijn, tot momenten dat u oproepen meteen doorschakelt naar uw voicemail of een simpele geluidsboodschap laat afspelen.
Volg mij
Meer en meer hebben we verschillende toestellen waarop we bereikbaar zijn: vast toestel, gsm, softphone, computer (webphone), eigen voicemailbox, … Via follow-me moeten uw medewerkers niet alle toestellen proberen. De follow me loopt automatisch de toestellen af om u te bereiken.
Fluistermodus
Voor opleiding van nieuw personeel kunt u of een teamleider meeluisteren met gesprekken. U kunt met een fluistermodus zelfs tips of aanwijzingen geven tijdens het gesprek zonder dat de klant het hoort.
Nummerherkenning
Gsm-nummers van belangrijke klanten of medewerkers op de baan kunnen herkend worden door de telefooncentrale. Op deze manier hebben ze hun persoonlijk belplan om iemand uit het bedrijf te spreken.
Thuis werken?
Houd u eigen gsm-nummer privé en bel naar uw klanten met het nummer van uw bedrijf, ook met uw gsm! Bel in op de telefooncentrale en maak oproepen alsof u belt met een vast telefoontoestel.
Gerelateerde blog berichten
Ga van start!
Laat uw bedrijfsgegevens na om van start te gaan met de VoipCenter cloud software.
Duid aan of u geconsulteerd wilt worden door een regionale verdeler.
Door mijn gegevens in te dienen, ga ik ermee akkoord dat er contact met mij wordt opgenomen