26 januari 2015
Kan ik mijn software-pakket verbinden met de VoipCenter Cloud PBX?
Ja, dat is mogelijk! De VoipCenter software biedt deze connectie via een beveiligde API.…
26 januari 2015
Ondersteunt de VoipCenter software Video-telefonie?
Ja! Er is ondersteuning voor de H.264 video codec. Om gebruik te maken van…
26 januari 2015
Hoe weet ik welke formule het best past bij mijn bedrijfsnoden?
De VoipCenter Cloud PBX heeft vele verschillende professionele mogelijkheden ondergebracht in PBX-modules. Deze PBX-modules…
21 januari 2015
Optimaliseer uw telefonische bereikbaarheid
In onze software zitten een aantal PBX-modules en/of instellingen ingebouwd om de telefonische bereikbaarheid…
21 januari 2015
Voorkom SPIT
SPIT (SPAM over Internet Telephony) of VoIP SPAM is het fenomeen van 'spook'-oproepen. Het…
20 januari 2015
nieuw model: PBX vs User
De vernieuwde website is online en hiermee samen lanceren we ons vernieuwd PBXvsUser-model !…
19 januari 2015
Is het mogelijk om gesprekken op te nemen als geluidsbestand?
Ja, dit is mogelijk via de PBX-module: Call Recording. U kan bepalen welke oproepen…
19 januari 2015
Wat is het verschil tussen een SIP-account en een SIP-kanaal?
Een SIP-account en SIP-kanaal zijn twee totaal verschillende zaken. Een SIP-account is de combinatie…
19 januari 2015
Welke audio codecs worden ondersteund?
Volgende codecs worden ondersteund: audio: G711a, G726, gsm video: H.264
19 januari 2015