Blog/FAQ
26 januari 2015

Kan ik mijn software-pakket verbinden met de VoipCenter Cloud PBX?

Ja, dat is mogelijk! De VoipCenter software biedt deze connectie via een beveiligde API.…
26 januari 2015

Ondersteunt de VoipCenter software Video-telefonie?

Ja! Er is ondersteuning voor de H.264 video codec. Om gebruik te maken van…
26 januari 2015

Hoe weet ik welke formule het best past bij mijn bedrijfsnoden?

De VoipCenter Cloud PBX heeft vele verschillende professionele mogelijkheden ondergebracht in PBX-modules. Deze PBX-modules…
21 januari 2015

Optimaliseer uw telefonische bereikbaarheid

In onze software zitten een aantal PBX-modules en/of instellingen ingebouwd om de telefonische bereikbaarheid…
21 januari 2015

Voorkom SPIT

SPIT (SPAM over Internet Telephony) of VoIP SPAM is het fenomeen van 'spook'-oproepen. Het…
20 januari 2015

nieuw model: PBX vs User

De vernieuwde website is online en hiermee samen lanceren we ons vernieuwd PBXvsUser-model !…
19 januari 2015

Is het mogelijk om gesprekken op te nemen als geluidsbestand?

Ja, dit is mogelijk via de PBX-module: Call Recording. U kan bepalen welke oproepen…
19 januari 2015

Wat is het verschil tussen een SIP-account en een SIP-kanaal?

Een SIP-account en SIP-kanaal zijn twee totaal verschillende zaken. Een SIP-account is de combinatie…
19 januari 2015

Welke audio codecs worden ondersteund?

Volgende codecs worden ondersteund: audio: G711a, G726, gsm video: H.264
19 januari 2015

Welke telefoontoestellen zijn compatibel met de VoipCenter software?

Alle telefoontoestellen die de algemene VoIP-standaarden volgen zijn compatibel met de VoipCenter Cloud PBX.…