Blog/FAQ
26 januari 2015

Hoe weet ik welke formule het best past bij mijn bedrijfsnoden?

De VoipCenter Cloud PBX heeft vele verschillende professionele mogelijkheden ondergebracht in PBX-modules. Deze PBX-modules…
21 januari 2015

Optimaliseer uw telefonische bereikbaarheid

In onze software zitten een aantal PBX-modules en/of instellingen ingebouwd om de telefonische bereikbaarheid…
21 januari 2015

Voorkom SPIT

SPIT (SPAM over Internet Telephony) of VoIP SPAM is het fenomeen van 'spook'-oproepen. Het…
20 januari 2015

nieuw model: PBX vs User

De vernieuwde website is online en hiermee samen lanceren we ons vernieuwd PBXvsUser-model !…
19 januari 2015

Is het mogelijk om gesprekken op te nemen als geluidsbestand?

Ja, dit is mogelijk via de PBX-module: Call Recording. U kan bepalen welke oproepen…
19 januari 2015

Wat is het verschil tussen een SIP-account en een SIP-kanaal?

Een SIP-account en SIP-kanaal zijn twee totaal verschillende zaken. Een SIP-account is de combinatie…
19 januari 2015

Welke audio codecs worden ondersteund?

Volgende codecs worden ondersteund: audio: G711a, G726, gsm video: H.264
19 januari 2015

Welke telefoontoestellen zijn compatibel met de VoipCenter software?

Alle telefoontoestellen die de algemene VoIP-standaarden volgen zijn compatibel met de VoipCenter Cloud PBX.…
5 januari 2015

Bewaar uw privacy en bel ook met uw gsm uit met nummer van bedrijf

Belt u vaak met uw privé-gsm voor professionele doeleinden? Bewaar uw privacy door met…
5 januari 2015

Wat is de dienst die VoipCenter aan mijn bedrijf kan leveren?

VoipCenter biedt uw bedrijf de dienst aan van een online telefooncentrale. Dit is een…