Blog/FAQ
21 januari 2015

Voorkom SPIT

SPIT (SPAM over Internet Telephony) of VoIP SPAM is het fenomeen van 'spook'-oproepen. Het…
20 januari 2015

nieuw model: PBX vs User

De vernieuwde website is online en hiermee samen lanceren we ons vernieuwd PBXvsUser-model !…
19 januari 2015

Is het mogelijk om gesprekken op te nemen als geluidsbestand?

Ja, dit is mogelijk via de PBX-module: Call Recording. U kan bepalen welke oproepen…
19 januari 2015

Wat is het verschil tussen een SIP-account en een SIP-kanaal?

Een SIP-account en SIP-kanaal zijn twee totaal verschillende zaken. Een SIP-account is de combinatie…
19 januari 2015

Welke audio codecs worden ondersteund?

Volgende codecs worden ondersteund: audio: G711a, G726, gsm video: H.264
19 januari 2015

Welke telefoontoestellen zijn compatibel met de VoipCenter software?

Alle telefoontoestellen die de algemene VoIP-standaarden volgen zijn compatibel met de VoipCenter Cloud PBX.…
5 januari 2015

Bewaar uw privacy en bel ook met uw gsm uit met nummer van bedrijf

Belt u vaak met uw privé-gsm voor professionele doeleinden? Bewaar uw privacy door met…
5 januari 2015

Wat is de dienst die VoipCenter aan mijn bedrijf kan leveren?

VoipCenter biedt uw bedrijf de dienst aan van een online telefooncentrale. Dit is een…
24 december 2014

Met welke kosten moet ik rekening houden?

Er zijn een aantal kosten waar u rekening mee moet houden bij de opstart,…
19 december 2014

PBX interface v5.39

VoipCenter lanceert een nieuwe PBX interface versie 5.39. Vanaf nu kunt u kantooruren als…