Blog/FAQ
7 augustus 2015

Waarom gaat de oproep niet door naar de volgende stap als de medewerker in gesprek is?

Schetsing van het probleem: Een medewerker is in gesprek, maar toch komt de oproep…
15 juli 2015

PBX versie 5.47.0

VoipCenter lanceert nieuwe versie 5.47.0 updates in de PBX-modules IVR en Call Recording.  
11 juni 2015

Nieuwe interface

VoipCenter software krijgt nieuwe interface Wij zijn druk bezig aan de vernieuwde interface. Hier…
13 mei 2015

PBX versie 5.46.0

VoipCenter lanceert nieuwe versie 5.46.0 Uitbreiding provisioning voor snom. Templates tijdfilters kunnen aangepast worden.…
24 april 2015

PBX versie 5.45.0

VoipCenter lanceert nieuwe versie 5.45.0 Creëer uw API key zodat u connectie kan maken…
21 april 2015

10 redenen om te kiezen voor de VoipCenter Cloud PBX

Wij zetten voor u de 10 belangrijkste redenen op een rij waarom de VoipCenter…
9 april 2015

PBX versie 5.44.0

VoipCenter lanceert nieuwe versie 5.44.0 Nieuw: Vakantieperiode Templates: Templates bieden de mogelijkheid om meerdere…
2 april 2015

Integratie Sigura CRM

Sigura CRM software integreert de VoipCenter telefooncentrale software.
24 maart 2015

PBX versie 5.43.0

VoipCenter lanceert nieuwe versie 5.43.0 Nieuw: bepaal zelf het controlepunt voor het volgen van…
5 maart 2015

Release: Least Cost Routing

VoipCenter lanceert een nieuwe module: Least Cost routing ! LCR is de techniek om…